Dni globalnego kryzysu związanego z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i wynikające z nich trudności stały się dla tysięcy Polaków pobudką do okazania solidarności i wykazywania się prawdziwie bohaterskimi postawami. W związku z tym Polska Grupa Farmaceutyczna postanowiła zainicjować akcję, w ramach której zwraca uwagę na postawy godne docenienia i naśladowania nie tylko dziś, ale też i w przyszłości.
– Bohaterowie Tych Dni to projekt mający na celu podziękowanie i wyróżnienie postaw tych, którzy swoimi – nawet z pozoru codziennymi i zwyczajnymi – czynami udzielili drugiemu człowiekowi pomocy w kryzysowej sytuacji. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych i możliwości, które dają, jest platformą wymiany pomysłów i propozycji tego, co każda i każdy z nas może zrobić, aby w obliczu pandemii udzielać pomocy tym, którzy jej potrzebują – mówi Sebastian Grochala, Menedżer ds. Komunikacji w Polskiej Grupie Farmaceutycznej, która zainicjowała projekt.
Zobacz również
W ramach akcji PGF zaprasza wszystkich do wskazywania osób, które dzięki swojej postawie stały się #BohateramiTychDni. Mogą to być koleżanki i koledzy, rodzice, bliżsi i dalsi znajomi ale również osoby, których nie znamy zbyt dobrze, a udzieliły nam lub komuś potrzebnej pomocy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o projekcie oraz formularz umożliwiający wskazywanie Bohaterów znajduje się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
#pharmacyheroes to międzynarodowa akcja wdzięczności farmaceutom, którzy w czasie pandemii koronawirusa wspierają walkę o zdrowie pacjentów. Kampania rozpoczęła się kilka dni temu, a już przyłączyło się do niej wielu farmaceutów reprezentujących ponad 100 krajów na całym świecie.
PS2
W połowie marca br. Polska Grupa Farmaceutyczna zaprezentowała poruszający spot, w którym pokazano kulisy pracy kierowców odpowiedzialnych za transport leków do miejsc, gdzie są najbardziej potrzebne, w dobie panującej epidemii koronawirusa.