Wspólny projekt Fundacji oraz integratora płatności Tpay ułatwia zaangażowanie się w zbiórkę środków potrzebnych na pomoc dzieciom po traumie przemocy. Pomoc ta jest szczególnie potrzebna w obecnych czasach, kiedy krzywdzone dzieci nie mają jak uciec od swoich oprawców, a naturalna kontrola ze strony nauczycieli czy sąsiadów jest ograniczona ze względu na narodową izolację spowodowaną pandemią.
– Dzięki współpracy z operatorem systemu płatności Tpay wdrożyliśmy widget, który w bardzo prosty sposób umożliwia przekazanie darowizny poprzez szybką płatność BLIK. Narzędzie otrzymaliśmy za darmo, a operator ograniczył swoją prowizję do symbolicznej i niezbędnej formalnie kwoty od płatności. Co więcej widget można zainstalować na dowolnej stronie, umożliwiając wsparcie naszej działalności przez szersze grono użytkowników – komentuje dr Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Zobacz również
– Na co dzień wdrażamy innowacyjne rozwiązania płatnicze, które ułatwiają obsługę płatności oraz pomagają przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż online. Firma to ludzie, którzy ją tworzą i jako ludzie nie możemy być obojętni na krzywdę dzieci. Dlatego, jak tylko usłyszeliśmy o trudnej sytuacji, w której znalazła się Fundacja, to postanowiliśmy włączyć się do akcji – dodaje Paweł Działak, prezes Tpay.
Widget One Click dedykowany wsparciu Centrom Pomocy Dzieciom może zostać umieszczony na każdej stronie, np. serwisie informacyjnym, sklepie e-commerce, blogu i zachęcać klientów, fanów i odwiedzających do przekazania wpłat na pomocy dzieciom, które doświadczyły przemocy. Dzięki temu internauci odwiedzający serwisy będą mogli jednym kliknięciem przelać wybraną kwotę: 20 zł, 40 zł lub 60 zł.
Jednocześnie obie organizacje zachęcają wszystkich, którzy dysponują taką możliwością o włączenie się w zbiórkę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Osoby zainteresowane wsparciem akcji i zainstalowaniem kodu na swoich stronach www proszone są o kontakt mailowy: [email protected]
Słuchaj podcastu NowyMarketing