Adresatami akcji są przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na zakup opon ciężarowych BFGoodrich i zarejestrują fakturę na wskazanej stronie. Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na dedykowanej platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal. Akcję nagłaśnia kampania pod hasłem „Be the real one – ruszaj po nagrody”.
– Po raz pierwszy decydujemy się na realizację promocji marki BFGoodrich z wykorzystaniem tego typu aktywacji. Naszym celem jest zwiększenie świadomości marki, zwrócenie uwagi na walory naszych opon ale też wzmocnienie relacji z naszymi partnerami biznesowymi – powiedział Adam Korwin-Kossakowski, territory marketing operational manager B2B w Michelin Polska.
Zobacz również
– Centralnym elementem akcji jest platforma internetowa umożliwiająca rejestrację uczestników i dowodów zakupu oraz wybór nagród. Platforma ta jest częścią większego ekosystemu do obsługi działań promocyjnych, który od lat rozwijamy i z powodzeniem stosujemy podczas realizacji projektów dla naszych klientów. Posiadania takiego rozwiązania zapewnia nam możliwość uruchomienia akcji dla naszych klientów w bardzo krótkim czasie. Ponadto nasza platforma nie tylko pozwala na organizację akcji promocyjnych dla klientów B2B i B2C, ale zapewnia narzędzia do kompleksowej obsługi back-office, od wysyłki nagród począwszy, na przepływach finansowych kończąc – powiedział Damian Hejduk, odpowiadający w agencji Publicis Worldwide Polska za obszar związany z CRM oraz akcjami promocyjnymi.
Akcja promocyjna jest realizowana w wybranych punktach sprzedaży do 31 lipca 2020 r. Internetowe kreacje reklamowe zobaczymy na łamach serwisów branżowych. Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: program.ciezarowki.bfgoodrich.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]