– Slow Akademia to projekt edukacyjny skierowany do mikroprzedsiębiorców. Jego celem jest przede wszystkim budowanie ich konkurencyjności na rynku zdominowanym przez globalne koncerny. Wierzymy, że istnieje alternatywa dla wielkiego przemysłu, dla świata masowej i szybkiej produkcji i konsumpcji. Są nią małe, lokalne marki autorskie i ich rzemieślnicze produkty – komentuje Dominik Damaziak, partner w Grupie Slow.
Konkurs „Slow Akademia: nowy start mojej marki” skierowany jest zarówno do początkujących, jak i starszych doświadczeniem marek, chcących zmienić swój wizerunek lub zastanowić się nad nowymi, innymi możliwościami rozwoju.
Zobacz również
– Nasz konkurs to przede wszystkim szansa na nową perspektywę i zderzenie swojej koncepcji z profesjonalistami. Zdajemy sobie sprawę, jakie wyzwania stoją teraz przed polskimi twórcami, dlatego też chcemy ich wesprzeć całym swoim doświadczeniem i kreatywnymi pomysłami – dodaje Linda Parys z agencji Fu-Ku Creative Concept.
Jak zgłosić się do konkursu?
W konkursie może wystartować każda marka, która odpowie na kilka pytań związanych z wizją prowadzenia własnej firmy. Warto poświęcić chwilę na rozbudowane i rzeczowe odpowiedzi, bo jest o co walczyć. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma wsparcie merytoryczne i wykonawcze: strategię marki, serię autorskich zdjęć ze swoimi produktami, stoisko na targach Jestem Slow oraz redakcję tekstów wizerunkowych. Co ważne, każdy uczestnik zyskuje nagrodę gwarantowaną: godzinną konsultację ze specjalistami w brandingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ponadto, co wtorek o godz. 18:00 na profilach Jestem Slow oraz Fu-Ku Creative Concept na Instagramie można uczestniczyć w edukacyjnych spotkaniach – live’ach dotyczących budowania marki i sprzedaży. Ten cykl jest wstępem do Slow Akademii vol. 2 – szkoleń dedykowanych twórcom i ich firmom.