TVP ogłasza hasło i logo 18. konkursu Eurowizji Junior 2020

„Move The World” – „Rusz Światem” to hasło tegorocznej, 18. edycji Konkursu Piosenki Eurowizji Junior, która odbędzie się 29 listopada 2020 roku. Organizatorem tego muzycznego wydarzenia już po raz kolejny jest Telewizja Polska wraz z Europejską Unią Nadawców.
O autorze
1 min czytania 2020-05-18

Po wielkim sukcesie 17. edycji Eurowizji Junior w Polsce i wygranej naszej reprezentantki, Viki Gabor, Europejska Unia Nadawców (EBU) powierzyła organizację 18. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior w roku 2020 Telewizji Polskiej.

Hasło tegorocznej edycji – „Move The World” – „Rusz Światem” – nawiązuje do idei działania, jakie każdy z nas może podjąć dla dobra całego świata. Mówi o tym, że wszyscy jesteśmy wielką wspólnotą, do której każdy z nas może i powinien wnieść swój talent, umiejętności i pasję.

– Wydarzenia ostatnich miesięcy pokazały nam wszystkim wartość jedności, życzliwości i współpracy. Wielkie muzyczne przedsięwzięcia, takie jak Konkurs Piosenki Eurowizji Junior, mają nieocenioną wartość, bo niosą optymizm i nadzieję. Hasło tegorocznej Eurowizji Junior, „Rusz światem”, mówi o konieczności aktywnego działania na rzecz dobra wspólnego. Takim działaniem jest bez wątpienia Eurowizja Junior. Cieszę się, że Telewizja Polska, po sukcesie ubiegłorocznej edycji, ponownie została wybrana na gospodarza i organizatora tego muzycznego wydarzenia – powiedział Maciej Łopiński, p.o. Prezesa TVP.

– Cieszę się ze współpracy ze wspaniałym zespołem Telewizji Polskiej. Jestem pod wrażeniem jego umiejętności, kreatywności i entuzjazmu, tego, że potrafi stworzyć show na najwyższym poziomie. Z radością czekam na występy młodych, utalentowanych wykonawców w tegorocznej edycji konkursu. Nigdy wcześniej idea wpływu młodych ludzi na świat – zgodnie z hasłem tegorocznej edycji „Move the World” – nie była tak istotna – skomentował Martin Österdahl, Executive Supervisor ds. Konkursu Eurowizji w EBU.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegoroczna edycja Konkursu Eurowizji Junior odbędzie się 29 listopada w Warszawie, w specjalnym, wybranym przez Telewizję Polską studio, przeznaczonym do realizacji większych programów rozrywkowych.

Telewizja Polska po raz pierwszy uczestniczyła w Konkursie Piosenki Eurowizji Junior w 2003 roku. Polska wzięła udział w konkursie sześciokrotnie – w 2016 roku powróciła do konkursu po 11-letniej przerwie. Polska zwyciężyła Eurowizję Junior dwa razy z rzędu: w 16. Konkursie Eurowizji Junior 2018 w Mińsku, gdzie zwycięstwo wyśpiewała Roksana Węgiel z utworem „Anyone I want to be”, oraz w 17. Konkursie Eurowizji Junior w Gliwicach, gdy Wiktoria Viki Gabor wykonała utwór „Superhero”, pokonując 18 pozostałych uczestników z Europy, Australii i Azji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się