StrategyWise zaangażowała się we wsparcie programu Grupy DIAGNOSTYKA na początku kwietnia br., gdy niski odsetek przeprowadzanych badań wśród personelu medycznego stanowił realne zagrożenie dla funkcjonowania służby zdrowia poza szpitalami. Jak pokazały statystyki, ponad 18% osób zakażonych w Polsce było medykami. W odpowiedzi na ten problem, Grupa DIAGNOSTYKA zainicjowała specjalny program bezpłatnych badań na obecność koronawirusa dla przedstawicieli wybranych zawodów medycznych.
Zobacz również
StrategyWise pomogła ustrukturyzować komunikację programu, pozyskiwanie partnerów oraz inaugurację i prowadzenie biura prasowego Badamy-Wspieramy. Do tego ostatniego zadania StrategyWise zaprosiła Touch.PR – sprawdzony zespół mediowy, tworząc z nim konsorcjum projektowe.
Poza wiedzą i doświadczeniem zespół StrategyWise wsparł program również wkładem finansowym. Dzięki temu niemal pięćdziesięciu medyków mogło uzyskać wyniki badania w kierunku Covid-19.
Biuro prasowe Badamy-Wspieramy jest prowadzone wspólnie przez StrategyWise i Touch.PR – zespoły od dłuższego czasu współpracujące ściśle ze sobą. Takie uzupełnianie kompetencji i dostarczanie elastycznych i efektywnych rozwiązań dla klientów leżało u podstaw projektu zacieśniania kooperacji. Specjalizacja każdej z firm jest inna – Touch.PR koncentruje się na komunikacji marketingowej, wsparciu marek oraz relacjach z mediami, zaś StrategyWise powstała jako zespół realizujący programy komunikacji korporacyjnej, public affairs oraz doradztwa kryzysowego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing