Projekt „Regionalny Kaufland” jest dla lokalnych firm przede wszystkim szansą na rozwój poprzez dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Kierując się logiką zakupową klientów, sieć podzieliła kraj na następujące regiony – Mazowsze, Pomorze i Kaszuby, Warmię i Mazury, Kujawy, Podlasie, Małopolskę, Wielkopolskę, Górny i Dolny Śląsk. Pochodzący z danych terenów dostawcy mogą od 21 maja br. zgłaszać i opisywać swoje produkty, zakładając bezpłatne konto na stronie www.regionalnykaufland.pl. Tak przygotowane zgłoszenie trafi do odpowiedniego działu Kaufland i zostanie poddane dogłębnej analizie.
Lokalne produkty są ważnym znakiem rozpoznawczym danego regionu. Klienci chętnie sięgają po tego typu artykuły, ponieważ wiedzą, że stoi za nimi jakość i tradycyjna receptura. Dzięki inicjatywie „Regionalny Kaufland“ osoby odwiedzające nasze sklepy będą mieć dostęp do nowych produktów, a producenci i dostawcy szansę na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie kolejnych oddanych konsumentów – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Zobacz również
Do projektu mogą zgłosić się producenci ze wszystkich grup towarowych, które są dostępne w sklepach Kaufland, takich jak np. owoce i warzywa, produkty mleczne, mięso i wędliny, pieczywo, napoje alkoholowe i bezalkoholowe, słodycze, a także artykuły przemysłowe. Najlepiej rokujące oferty będą następnie omawianie w trakcie bezpośrednich spotkań, aby wspólnie opracować najlepszy pakiet dla klienta.
Aktualna oferta Kaufland obejmuje już dziś produkty od ok. 400 lokalnych dostawców. Sieć chce nadal wspierać regionalnych producentów i rozszerzyć współpracę na poziomie lokalnym. Kaufland w Polsce liczy już 223 sklepy i jest obecny we wszystkich województwach w kraju.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce