InPost Mobile od dwóch miesięcy utrzymuje się w pierwszej dziesiątce najchętniej pobieranych i najlepiej ocenianych darmowych aplikacji w Polsce. Warto dodać, że w sklepach Google Play oraz App Store darmowa aplikacja InPost przez 8 tygodni zajmowała 1 miejsce w niezwykle mocno obsadzonej kategorii Zakupy.
Pozyskiwanie użytkowników swojej aplikacji, In Post powierzył agencji United App specjalizującej się w performance marketingu aplikacji mobilnych.
Zobacz również
– Przez ostatnie pół roku udało nam się pozyskać blisko 2 miliony użytkowników dzięki naszej unikalnej metodzie łączenia marketingu internetowego i social mediowego. Z naszymi kreacjami jednorazowo docieraliśmy do 10 milionów internautów. Mimo tak dużej skali działań udało nam się zredukować koszty pozyskania użytkownika o ponad 50% – mówi Damian Defratyka założyciel agencji United App.
Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na całą branżę przesyłek. Wraz ze wzrostem branży e-commerce, wzrósł również popyt na dostawy do Paczkomatów. Tę formę dostawy wybierają konsumenci, którzy cenią sobie wygodny i bezpieczny sposób realizacji zakupów dokonywanych w Internecie.
– Paczkomaty okazały się idealną odpowiedzią na oczekiwania w zakresie bezkontaktowej i bezpiecznej dostawy, przed którymi stanął rynek e-commerce w czasie koronawirusa – komentuje Rafał Brzoska, prezes InPost.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na tak dobre wyniki InPost Mobile wpływ miała z pewnością innowacyjna funkcja zdalnego otwierania skrytki, wprowadzona w aplikacji pod koniec listopada. Opcja pozwala odbierać paczki szybko i przede wszystkim bezpiecznie. Higieniczne, zdalne otwieranie paczkomatów przy pomocy aplikacji In Post znacznie wpłynęło na komfort i bezpieczeństwo użytkowników Paczkomatów. Tylko przy pomocy funkcji zdalnego otwierania skrytki, paczki odebrano już ponad 30 milionów razy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Już teraz osiągnęliśmy założony na 2020 rok plan biznesowy w kontekście aplikacji InPost Mobile. Poziom 3 milionów użytkowników udało nam się osiągnąć pod koniec marca. Samo zdalne otwieranie to nie jedyna funkcjonalność, którą wprowadziliśmy. Nasi Klienci mogą już odbierać swoje paczki z Multiskrytki oraz korzystać z usługi InPost Paczka w Weekend. W niedalekiej przyszłości w aplikacji InPost Mobile pojawią się nowe, wyczekiwane przez naszych klientów funkcjonalności – podkreśla Izabela Karolczyk-Szafrańska, dyrektor marketingu InPost.