„Miesiąc Dumy” to czas, kiedy na całym świecie odbywają się różnorodne wydarzenia mające na celu wesprzeć społeczność LGBTQ+, jak i również szerzyć tolerancję i szacunek wobec każdego człowieka, niezależnie od orientacji seksualnej, płci czy też rasy.
Swoje wsparcie osobom LGBTQ+ postanowiła okazać marka Skittles, która na czas „Miesiąca Dumy” zrezygnowała z tęczowego brandingu. W czerwcu br. na rynku amerykańskim pojawi się limitowana seria słynnych słodyczy brandu – zarówno cukierki, jak i ich opakowania utrzymane będą w barwach szarości.
Zobacz również
W ten sposób marka Skittles chce zwrócić uwagę na to, że podczas „Miesiąca Dumy tylko jedna tęcza ma znaczenie”.
Co więcej, z każdej sprzedanej paczki limitowanej edycji cukierków marka przekaże dolara na konto organizacji GLAAD, której celem jest eliminowanie homofobii oraz dyskryminacji przez wzgląd na orientację seksualną i tożsamość płciową w mediach.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ubiegłym roku z okazji „Miesiąca Dumy” IKEA wprowadziła do sprzedaży słynną torbę Frakta w kolorach tęczy. Dochód z ich sprzedaży został przeznaczony na cele charytatywne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing