Od początku epidemii Stokrotka wspiera szpitale i personel medyczny w walce z koronawirusem, a także rodziny, które znalazły się w trudnej sytuacji ekonomicznej wywołanej kryzysem, przekazując zapasy żywności.
– W Stokrotce najlepiej znamy się na handlu, więc rapowanie nie jest naszą najmocniejszą stroną. Najważniejszy jest dla nas cel – zachęcamy do solidarności z personelem medycznym i wsparcia zbiórki. Widzimy w tej akcji dodatkową wartość. To dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym i ważnym przekazem, który stanowi przeciwwagę dla wszechobecnej nieuzasadnionej krytyki w internecie – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Stokrotka sp. z o.o.
Zobacz również
W swoim klipie #hot16challenge2 Stokrotka z dużym dystansem nawiązuje do amerykańskiego rapu lat 90-tych i topowych raperskich teledysków. W treść odnosi się do obecnej sytuacji związanej z COVID-19 w połączeniu ze strategią marketingową marki Stokrotka, w której komunikuje świeżość i dobre ceny jako swoją przewagę.