Pakiet Wsparcia Ceneo.pl został uruchomiony w połowie kwietnia, jako odpowiedź na negatywne skutki pandemii koronawirusa w polskim handlu. Głównym celem było wsparcie sprzedawców, którzy z powodu pandemii musieli ratować swoje firmy i miejsca pracy. Zgodnie z założeniem wśród firm, które skorzystały z pakietu pomocowego, były sklepy, które przez koronawirusa zdecydowały się zadebiutować ze swoją ofertą internecie. Drugą grupą odbiorców okazali się sprzedawcy, którzy już byli aktywni w sieci. Dzięki Pakietowi Wsparcia mogli zwiększyć promocję swoje oferty i tym samym zwiększyć sprzedaż w swoich sklepach.
– Cieszymy się, że sprzedawcy zaufali nam w tym trudnym momencie i skorzystali z naszych narzędzi. Dla całego zespołu to był czas wytężonej pracy. Zależało nam aby, każdy przedsiębiorca, szczególnie ten debiutujący w handlu internetowym otrzymał profesjonalne wsparcie. Współpraca z Ceneo.pl przyniosła im realne korzyści. Potwierdzają to również nasze wyniki. Uruchomienie Pakietu Wsparcia Ceneo.pl przypadło na czas, w którym jako porównywarka osiągnęliśmy nowy rekord pod względem wizyt w naszym serwisie – podkreśla Marcin Łachajczyk General Manager Ceneo.pl.
Zobacz również
Od czerwca zakres Pakietu Wsparcia Ceneo.pl ulega nieznacznej zmianie. Serwis przywraca prowizje w usłudze KUP TERAZ do dotychczasowego poziomu. Sprzedawcy w ramach pakietu nadal mogą skorzystać na preferencyjnych warunkach z pozostałych narzędzi czyli: pakietu analitycznego, bezpłatnego zwiększenia o 25% zasięgu kampanii reklamowej w displayu, przycisku zadzwoń już czy usługi teksty promocyjnej przy ofercie. Będą one aktywne do odwołania.
– Zdecydowaliśmy się zmodyfikować pakiet, bo nadal chcemy pomagać naszym partnerom. W przypadku usługi KUP TERAZ w najbliższych tygodniach wprowadzimy nowe rozwiązania, które pomogą sprzedawcom zwiększyć zainteresowanie ich ofertami, dlatego te opcje wykluczyliśmy z pakietu. Z naszej analizy wynika, że pozostałe narzędzia cieszą się dużą popularnością wśród sprzedających, dlatego utrzymamy je tak długo jak to tylko będzie możliwe – wyjaśnia Radosław Tyszko dyrektor sprzedaży Ceneo.pl.
W kwietniu liczba nowych sklepów internetowych w serwisie Ceneo.pl zwiększyła się o 23% w porównaniu do ubiegłego roku. Serwis odnotował blisko 81 milionów wizyt użytkowników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szczegółowe informacje na temat zasad korzystania z Pakietu Wsparcia Ceneo.pl znajdują się na stronie www.biznes.ceneo.pl. Serwis oddaje do dyspozycji również specjalny adres [email protected].
Słuchaj podcastu NowyMarketing