Jak firmy radzą sobie z taką sytuacją? Jednym z rozwiązań może być #HonestAD czyli „szczera reklama”, którą niedawno w swojej kampanii wykorzystała agencja kreatywna Oxymoron z Łodzi. Firma postawiła na bezpośredni przekaz, w którym zwraca się z prośbą o pomoc w znalezieniu klientów. Na plakatach Oxymoronu widnieje pytanie: “Hi, We have some trouble with finding new clients. Can you help us?” (tłum.: „Cześć, mamy problemy ze znalezieniem nowych klientów. Pomożesz?”).
Ta niskobudżetowa kampania outdoorowa pozostaje w spójności z polityką firmy. – Wierzymy że jedynym sposobem na prowadzenie działalności gospodarczej jest bycie wiernym wobec siebie i uczciwym w stosunku do klientów – deklaruje Michał Chlebosz, współwłaściciel Oxymoronu.
Zobacz również
Agencja zapewnia, że jeśli ktoś jest w stanie jej pomóc, to ona z pewnością będzie mogła odwdzięczyć się tym samym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]