Kilka dni temu obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii. Z tej okazji popularna szwedzka sieć meblowa stworzyła nową kampanię, za pomocą której wyraża wsparcie dla społeczności LGBT+.
W spocie pod hasłem „Be someone’s home” przedstawiono krótkie historie ludzi, którzy nie zawsze mogą czuć się bezpiecznie we własnych domach i tym samym – być prawdziwym sobą. W ten sposób IKEA pokazuje, że to od nas wszystkich zależy, czy osoby o odmiennej orientacji seksualnej będą się czuły „jak w domu”, nie tylko w swoich czterech kątach, ale też gdziekolwiek się znajdą.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja We Are Social, Italy.
PS
Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ubiegłym roku z okazji „Miesiąca Dumy” IKEA wprowadziła do sprzedaży słynną torbę Frakta w kolorach tęczy. Dochód z ich sprzedaży został przeznaczony na cele charytatywne.