ContentHouse odpowiada za treści dla Lunching.pl

Agencja rozpoczyna współpracę z nowym klientem. ContentHouse odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację strategii content marketingowej dla polskiej platformy dostaw posiłków i zakupów – Lunching.pl.
O autorze
1 min czytania 2020-05-29

W ramach działań zespół specjalistów przygotował politykę redakcyjną i doradza w budowaniu sekcji contentowej na stronie marki. Zespół dziennikarzy doświadczonych w tworzeniu treści o tematyce żywieniowej, HR-owej i biznesowej przygotowywać będzie treści, których adresatami są przede wszystkim osoby odpowiedzialne po stronie przedsiębiorstw za działania HR, employer branding i dbanie o wellbeing pracowników. 

Po stronie agencji za prowadzenie działań odpowiedzialny będzie zespół pod przewodnictwem Michała Grzebyka, Head of PR & Content Marketing. Liderem projektu będzie Sylwia Paszyna, Content Specialist, wspierana w swoich działaniach przez Karolinę Wcisło, Content Executive, oraz zespół dziennikarzy opracowujących treści. Całość współpracy na linii agencja – klient koordynuje Wioleta Zimmer, account manager ContentHouse.

Pierwszy etap realizowanych działań został rozpoczęty w kwietniu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Klient został pozyskany dla agencji w drodze rekomendacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj