Startuje Loteria (Z)ręcznie Robiona, promująca Karmelki z Wawelu

W portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele sprawdzonych i cenionych od lat produktów. Należą do nich m.in. ręcznie produkowane Karmelki nadziewane: Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające. Ofertę Karmelków w letnich miesiącach wspiera „Loteria (Z)ręcznie Robiona”.
O autorze
1 min czytania 2020-06-01

Loteria promować będzie sprzedaż Karmelków z Wawelu przez cały czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody pieniężne: co godzinę do wygrania jest 100 zł, a co miesiąc 15 000 zł. Łączna pula nagród to ponad 255 tys. złotych. Dodatkowo, każde kolejne zgłoszenie jest premiowane i zwiększa szansę na wygraną, co zachęca do regularnych zakupów. 

Konkurs dla każdego

Zasady konkursu są proste – wystarczy po zakupie 120 g Karmelków w luzie lub opakowaniu zarejestrować w trakcie trwania loterii paragon na stronie loteriawawel.pl lub wysłać SMS pod numer 4306. W loterii udział biorą wszystkie dostępne opakowania na rynku, także te bez naklejek promocyjnych. Akcja trwa od 1 czerwca do 30 września. 

Silne wsparcie loterii

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocję kategorii Karmelków wspiera także intensywna kampania digital, oparta o display, social media i influencer marketing, a także YouTube i VOD. Marka zaplanowała też działania PR i materiały POS w punktach sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing