24/7Communication wzmacnia kompetencje w sektorze Healthcare

W czerwcu do zespołu agencji 24/7Communication dołączyła Barbara Wyszyńska, która objęła stanowisko senior account managera w zespole dedykowanym pracy z klientami z obszaru Healthcare i Lidera Praktyki Healthcare.
O autorze
1 min czytania 2020-06-02

Nowa menedżer będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami komunikacji korporacyjnej dla klientów agencji.

Barbara Wyszyńska to ekspertka komunikacji PR z niemal 15 letnim doświadczeniem w pracy dla sektora healthcare. Specjalizuje się w obszarze farmaceutycznym ze szczególnym uwzględnieniem rynku Rx oraz relacji z organizacjami pacjenckimi. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach public relations, jak i po stronie klienta – w dziale komunikacji w jednym z największych światowych koncernów biotechnologicznych Roche Polska. Pracowała w takich obszarach terapeutycznych jak: onkologia, wirusologia, neurologia czy choroby rzadkie, współpracując z kluczowymi organizacjami pacjenckimi i prowadząc działania komunikacyjne także w obszarze leków refundowanych. Zajmowała się również komunikacją wewnętrzną, raportowaniem CSR oraz działaniami z zakresu PR korporacyjnego. 

W ostatnich latach była związana z agencją Konkret PR (obecnie Human Signs), w której wraz z zespołem prowadziła działania dla klientów z branży farmaceutycznej m.in. Ipsen Poland sp. z o.o., Sanofi-Genzyme czy organizacji pacjenckich takich jak Krajowe Forum na Rzecz Terapii Chorób Rzadkich Orphan. 

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj