Portal o2.pl z nową stroną główną!

Ruszyła nowa strona główna Portalu o2. To najgłębsza od 2008 roku przebudowa, odświeżająca wizerunek "jedynki" o2, jak i zmieniająca akcenty w zakresie dystrybucji ruchu do kluczowych witryn Grupy o2.
O autorze
1 min czytania 2013-05-16

Ostateczny projekt strony uwzględnia wnioski z badań zrealizowanych w kwietniu br. na 5% populacji użytkowników Portalu.

-Nowe wdrożenie „jedynki” o2.pl to skok jakościowy w zakresie designu i user experience, ale także odzwierciedlenie przesunięć, jakie nastąpiły w portfelu projektów Grupy o2. Większy nacisk położyliśmy na takie kategorie jak Sport i Biznes, wzmocniliśmy ekspozycję informacyjnej Sfory, jak i zaznaczyliśmy zwiększone nakłady na produkcję wideo w ramach serwisów – komentuje Michał Brański, członek zarządu Grupy o2.

 Wraz z wersją desktopową portalu wystartowała również wersja mobilna o2.pl. Zmianie towarzyszy wprowadzenie nowego logotypu Portalu o2.

 Redesign „jedynki” o2 to nie koniec zmian. Wraz ze startem portalu w nowej odsłonie ruszają prace nad mechanizmami personalizacji treści i widgetami, których celem będzie wydłużenie kontaktu użytkownika ze stroną.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

-Wielu użytkowników jest z nami od 1. połowy poprzedniej dekady, dojrzało, rozpoczęło pracę, awansowało, założyło rodziny, podróżuje, tym samym strona główna o2.pl musiała zwiększyć rozpiętość treści, nie gubiąc po drodze rozrywkowego charakteru- dodaje Michał Brański.

Choć nowy wizerunek strony głównej portalu o2.pl jest zmianą niemal rewolucyjną, to winieta  Portalu nadal oferuje znane użytkownikom funkcjonalności, jak choćby panel logowania do Poczty o2 czy przekierowania do Blogów, Forum, materiałów w serwisie Wrzuta.pl oraz do Kafeterii. Struktura strony przedstawia szerokie spektrum informacji oferowanych przez serwisy należące do portfolio Grupy o2, uporządkowane w sekcjach tematycznych: Gorące newsy, Sport, Pieniądze + Biznes, Pudelek, Kafeteria / Sexymamy / Kuchnia, Automoto, Tech + Web + Nauka, Moda, Shopping, Kultura, Film, Humor / Studenci / Adrenalina.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niedługo po premierze startuje radiowa kampania reklamowa portalu, którą będzie można usłyszeć w stacjach RMF oraz RMF Maxxx. Grupa o2 planuje na 2. połowę roku szeroką komunikację reklamową. O szczegółach kampanii poinformuje wkrótce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 Łączny zasięg serwisów w portfolio Grupy o2 SA w polskim Internecie przekracza 9 mln realnych użytkowników (źródło: Megapanel PBI/Gemius).