Lidl Polska stale się rozwija i proponuje klientom wysokiej jakości produkty w niskiej, atrakcyjnej cenie. Sieć dba o atrakcyjny asortyment oraz bezpieczeństwo klientów i pracowników nawet w najtrudniejszych czasach. Sieć Lidl Polska wprowadziła również zmiany do swoich gazetek produktowych – informacje oraz grafiki stały się jeszcze bardziej czytelne, a okładka gazetek została pokryta nowym, specjalistycznym lakierem.
Bezpieczeństwo
Zobacz również
To ostatnio jedna z najistotniejszych kwestii. Automaty do dezynfekcji rąk, przyłbice dla pracowników, ekrany z pleksi przy kasach czy płatności mobilne Lidl Pay z aplikacją Lidl Plus – to tylko część rozwiązań, które sieć wprowadziła w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie osób przebywających na terenie sklepów. Kolejnym krokiem jest oddanie w ręce klientów bezpiecznych gazetek produktowych.
Już od 6 czerwca okładki gazetek Lidl Polska są lakierowane specjalnym preparatem o nazwie LOCK3, który eliminuje 99,5% wirusów i bakterii, a to z kolei zwiększa bezpieczeństwo podczas korzystania z nich. Jak to działa? Powierzchnia pokryta lakierem pod wpływem promieni słonecznych uwalnia (nawet do 3 lat przy optymalnych warunkach) aktywny tlen, który zabija bakterie, wirusy i grzyby. Działanie lakieru można porównać do wody utlenionej. Ważne, że jest to lakier bezpieczny dla ludzi i środowiska – jest stosowany w opakowaniach produktów spożywczych, a same gazetki w dalszym ciągu nadają się do recyklingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]