Marka Gillette należąca do koncernu Procter & Gamble udziela pomocy pracownikom służby zdrowia na świecie poprzez darowizny produktowe i wsparcie finansowe. Za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża przekazała swoje produkty ratownikom medycznym w całej Polsce.
– Niesienie pomocy to kwestia filozofii firmy P&G i systemowego podejścia. Społeczności, których jesteśmy częścią, chcemy wspierać zawsze, kiedy tego potrzebują – czy to w codziennych rytuałach czy w momentach pełnych zaskoczeń i niepewności. Covid-19 nie zmienił naszego myślenia ani celów – robimy to, co zawsze podczas kryzysów humanitarnych – chcemy nieść pomoc ludziom najbardziej dotkniętym kryzysem oraz instytucjom i osobom, które tę pomoc niosą – mówi Małgorzata Mejer, manager ds. somunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Środkowej.
Zobacz również
Gillette to marka, której podstawą jest chęć zapewnienia mężczyznom możliwości realizacji podstawowych potrzeb – czystości, higieny i zdrowia podczas codziennych rytuałów. Golenie postrzegane jest przez wiele osób jako główny punkt poranka, często łączy się z dobrym samopoczuciem zarówno psychicznym, jak i fizycznym. Pomaga wyglądać i czuć się dobrze każdego dnia. W dobie pandemii ta poranna rutyna dbania o siebie pomaga także zachować poczucie normalności.
Doceniając pracę służb ratunkowych marka zaprosiła do współpracy Pawła Giela – do niedawna profesjonalnego piłkarza, którego życie nabrało nowego tempa, gdy został ratownikiem medycznym w Państwowym Pogotowiu Ratunkowym, a także strażakiem w Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie.
Zawodowo pełni obie te funkcje, a piłka pozostała jego pasją. Choć sport nadal zajmuje ważne miejsce w jego życiu, obecnie jego głównym celem nie jest już zdobywanie kolejnych goli wraz ze swoja drużyną, a ratowanie życia i pomoc potrzebującym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Gillette od lat wspiera sportowców w konsekwentnym dążeniu do celu, a także doskonaleniu swoich pasji i przekuwaniu ich w życiowe cele. Jeśli te cele ulegają zmianie i tworzą nowe życiowe misje, kibicujemy sportowcom i innym mężczyznom w ich realizacji z taką samą sportową pasją – mówi Marcin Półchłopek, associate director, Shave and Oral Care, P&G Central Europe
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– To niezwykłe, że globalna marka tego formatu odezwała się do mnie, aby nawiązać współpracę. Kiedy rozpoczęliśmy rozmowy, okazało się, że łączy nas wiele wspólnych wartości. Gillette od lat wspiera sportowców i piłkę nożną, która jest nadal bliska mojemu sercu. Z drugiej strony zrozumiałem, że pomaganie jest dla marki Gillette równe ważne jak dla mnie, zarówno jako ratownika medycznego i strażaka czy po prostu człowieka. Szczególnie w ostatnim czasie spotykając swoje koleżanki i kolegów z pracy widzę, jak ważna jest taka pomoc, jak ważne jest docenienie tego co robimy. To super, że marka Gillette wspiera nas, ratowników medycznych w całej Polsce. Tempo i presja w naszej pracy są ogromne, dlatego wiemy, że produkty codziennego użytku odgrywają istotną rolę w tym, abyśmy każdego dnia meldowali się na posterunkach czując się pewnie i w gotowości do niesienia pomocy – powiedział Paweł Giel.
Gillette wierzy, że charakter to suma doświadczeń zebranych przez całe życie i takie postawy chce promować, wspierając Pawła Giela – bohatera dnia codziennego, który swoim zachowaniem nie tylko potrafi się oddać pomocy innym, ale także skutecznie łączy pracę z pasją, dając siebie 100% tego, co najlepsze.