– Otwarcie każdego rynku poprzedza precyzyjna sezonowa analiza. Sprawdzamy zwyczaje zakupowe mieszkańców, trendy, przyzwyczajenia kulturowe. W przypadku Chorwacji duże znaczenie ma ciepły, nadmorski klimat tego miejsca. Można to porównać z Włochami – leżącymi po drugiej stronie Adriatyku – w których w okresie letnim odnotowujemy dużą sprzedaż np. klapek, japonek, sandałów czy espadryli. Nasza oferta jest precyzyjnie skrojona pod każdy rynek – mówi Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce eobuwie.pl.
Eobuwie.pl, czerpiąc z ponad 20-letniego doświadczenia, zapewnia kompleksową obsługę każdego z zagranicznych rynków. Spółka prowadzi komunikację w języku narodowym danego kraju, oferuje darmową dostawę oraz 30 dni na zwrot produktów.
Zobacz również
Chorwacja to już 15. rynek zagraniczny, na którym, należące do Grupy Kapitałowej CCC, eobuwie.pl prowadzi swoją działalność. Poza Polską spółka obecna jest w: Czechach, Słowacji, Rumunii, Niemczech, Szwecji, Hiszpanii, Bułgarii, Grecji, Szwajcarii, we Włoszech i Francji oraz na Węgrzech, Litwie i Ukrainie.