Łebinar z Łeby i Bałtycka Odyseja – Credit Agricole kontynuuje kampanię #mniejplastiku

Bank Credit Agricole i EFL wraz z ekologiem Dominikiem Dobrowolskim i burmistrzem Łeby zapraszają na wyjątkowy Łebinar z Łeby organizowany w ramach akcji Bałtycka Odyseja, która jest elementem kampanii edukacyjnej #mniejplastiku.
O autorze
1 min czytania 2020-06-09

Bałtycka Odyseja to pierwsza tego typu akcja edukacyjna w Polsce. Wolontariusze Credit Agricole i EFL, a także mieszkańcy nadmorskich miejscowości, pracownicy parków narodowych, harcerze i turyści z całej Polski wspólnie maszerują po plaży – od Świnoujścia do Piasków na Mierzei Wiślanej. 500-kilometrowa trasa podzielona jest na dziesięć etapów. Co miesiąc, w wybrany weekend, uczestnicy akcji przechodzą i sprzątają około 50 kilometrów plaży, a przy okazji edukują i wyjaśniają na czym polega problem plastiku w wodzie. 

W maju Bałtycka Odyseja dotarła do Łeby na półmetku trasy. Przed rozpoczęciem szóstego etapu, z Łeby do Władysławowa, organizatorzy akcji przygotowali dodatkowe atrakcje. W piątek 12 czerwca o godzinie 16:00 rozpocznie się Łebinar z Łeby – internetowe spotkanie z uczestnikami marszu, a także ekspertami współpracującymi z Bałtycką Odyseją. Gościem specjalnym wydarzenia będzie burmistrz Łeby Andrzej Strzechmiński. 

Aby zarejestrować swój udział w Łebinarze wystarczy kliknąć tutaj.  

– Postanowiliśmy podsumować nasze dotychczasowe osiągnięcia i pochwalić się sukcesami. Będziemy rozmawiać na żywo, więc każdy kto do nas dołączy będzie mógł komentować, zadawać pytania, rzucać pomysły – zachęca Przemysław Przybylski, dyrektor komunikacji Credit Agricole, odpowiedzialny również za koordynację aktywności CSR banku. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

13 czerwca o godz. 8:00, tuż przed startem 6. etapu Bałtyckiej Odysei, na Skwerze Rybaka w Łebie odsłonięta zostanie plenerowa wystawa artystycznych zdjęć autorstwa Dobromiła Noska, prezentujących śmieci zebrane przez uczestników marszu. Wystawę będzie można oglądać w Łebie od 13 do 28 czerwca. W kolejnych tygodniach, przez całe lato, prezentowana będzie także w innych nadmorskich miejscowościach na trasie Bałtyckiej Odysei. 

– Mieszkańcy i turyści będą mogli zobaczyć autentyczne „skarby” Bałtyku, które zebraliśmy na plaży. Każdy taki „skarb” jest bezwartościowym odpadem pozostawionym dla następnych pokoleń. Przerażające jest to, ile takich śmieci zalega w wodzie, na plaży i na wydmach – mówi ekolog Dominik Dobrowolski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorami Bałtyckiej Odysei są: Dominik Dobrowolski, bank Credit Agricole oraz spółka EFL, a akcja jest częścią szerszej kampanii edukacyjnej #mniejplastiku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się