W wyniku ostatnich zmian strukturalnych obsługa social media stała się niezależnym działem agencji. Dotychczas stanowiła element zespołów kreatywnych.
– Decyzja związana jest ze zmieniającym się charakterem briefów i prac realizowanych przez agencję. To znajduje swoje odzwierciedlenie również w przychodach firmy, obszar mediów społecznościowych staje się dla agencji coraz bardziej widoczny i znaczący. Stąd też decyzja, aby wydzielić zespół specjalistów, dla których social media są chlebem powszednim i którzy mogą samodzielnie w sposób efektywny realizować projekty – komentuje Andrzej Kapera, managing director Schulz brand friendly.
Zobacz również
Katarzyna Czajkowska działa w branży marketingowej od 10 lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywała, planując strategie komunikacji i działania w mediach tradycyjnych i interaktywnych dla marek lokalnych i ogólnopolskich, m.in. Kupiec, Mokate, Ustronianka, Eveline, Bioderma, Oknoplast, Unimil czy T-Mobile. Przez ostatnie 5 lat była związana z firmą Maspex, gdzie współtworzyła całoroczne strategie komunikacji w Polsce i krajach bałtyckich dla portfolio marek Kubuś, Lubella i Tiger oraz wybrane działania reklamowe innych marek firmy.
Agencja Schulz brand friendly w zakresie social mediów obsługuje m.in. Wawel, Polskie Koleje Linowe czy BNP Paribas Security Services.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce