– Na horyzoncie czeka na nas „nowy świat”, gotowy na przyjęcie odmienionej ludzkości, patrzącej w przyszłość z pozytywnym nastawieniem i gotowej do przedefiniowania na nowo relacji miedzy jednostką a społeczeństwem – na takiej narracji, marka Lavazza oparła nową, globalną kampanię komunikacyjną opracowaną przez agencję reklamową Armando Testa.
Celem kampanii jest przypomnienie i ponowne wypromowanie wartości, perfekcyjnie wyrażonych przez Charliego Chaplina w jego słynnym orędziu do ludzkości z filmu „Wielki dyktator” z 1940 roku. Po osiemdziesięciu latach od swtorzenia dzieła, te słowa pozostają wciąż aktualne, a w związku z pandemią, która ogarnęła swiat w ostatnich miesiącach, wydają się być bardziej celne, niż kiedykolwiek wcześniej.
Zobacz również
Ścieżkę dźwiękową kampanii stanowi utwór „Deszcz, w twoich czarnych oczach”, włoskiego utalentowanego, zmarlego niedawno muzyka, Ezio Bosso. Apelowi oraz muzyce towarzyszą historyczne zdjęcia Steve’a McCurry’iego, Dennisa Stocka i Jerome Sessiniego z Magnum Photos.
Kampania w Polsce wystartowała 15 czerwca 2020 roku. Przygotowana została również specjalna strona kampanii zatytułowana The New Humanity, na której pojawiły się treści w języku polskim. Komunikacja wokół „Good Morning Humanity” zaplanowana została również w mediach społecznościowych marki – na Facebooku oraz Instagramie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]