The Shoebox Challenge: Vans prezentuje kreatywne pomysły na recykling opakowań po butach

The Shoebox Challenge: Vans prezentuje kreatywne pomysły na recykling opakowań po butach
Marka Vans ruszyła niedawno z nową kampanią pod hasłem „The Shoebox Challenge”, w ramach której zachęcała klientów do kreatywnego recyklingu opakowań bo butach. Niektóre pomysły internautów są naprawdę zaskakujące.
O autorze
1 min czytania 2020-06-16

Czy wiedzieliście, że z opakowania po butach można zrobić klosz do lampy? Na taki kreatywny pomysł wpadł jeden z klientów marki Vans w ramach viralowej akcji #VansShoeBoxChallenge. 

Inicjatywa została zapoczątkowana przez popularny brand i miała na celu zachęcenie klientów do kreatywnego recyklingu pudełek po butach. Była też jednocześnie świetnym sposobem na spędzenie wolnego czasu podczas lockdownu. 

W ramach akcji marka Vans nagradzała najciekawsze pomysły darmowymi kuponami na zakup obuwia. Kilka kreatywnych projektów przedstawiamy poniżej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcie: instagram.com/chabnazzz

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcie: instagram.com/kcvikel

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

zdjęcie: instagramc.com/josephmargariti

Więcej ciekawych pomysłów powstałych w ramach akcji #VansShoeBoxChallenge znajdziecie tutaj

zdjęcie główne: instagram.com/vans_europe

PS

Przemysł modowy wytwarza z plastikowych butelek PET biżuterię, ubrania czy torebki. W ten trend włącza się Audi, oferując w nowym modelu A3 obicia foteli zrobione z tkaniny z recyklingu.

PS2

W kwietniu 2019 roku marka Adidas zaprezentowała innowacyjne modele obuwia, które można w pełni poddać recyklingowi. Co ciekawe, wykonane są one z plastiku, lecz to właśnie dzięki temu buty mogą zostać przetworzone w nową parę.