– Taki model podyktował z jednej strony rynek, z drugiej nasze własne ambicje. Wiemy, że jest sporo mniejszych projektów o ograniczonym budżecie, które wymagają nieco innego, elastycznego podejścia czy mniejszej ekipy. A że sami nie tylko zajmujemy się produkcją, ale także działamy twórczo, postanowiliśmy to wykorzystać – tłumaczy Tomasz Grzegorek, jeden z założycieli oraz producent.
Film Story specjalizuje się opowiadaniu językiem filmowym historii o ludziach i ich emocjach – zarówno tych prawdziwych, jak i wykreowanych. Działa kompleksowo, realizując content video, filmy dokumentalne, reklamy, teledyski oraz sesje zdjęciowe.
Zobacz również
– Elastyczność to nasze słowo klucz. Jesteśmy w stanie zorganizować dużą ekip i działać głównie jako producenci, ale przy mniejszych budżetach czy tematach, które wymagają bardziej kameralnego podejścia, jak np. formy dokumentalne czy real stories, działamy także jako twórcy – dodaje Edgar de Poray.
Założycielami Film Story są Tomasz Grzegorek i Edgar de Poray. Poprzednio Tomasz Grzegorek był producentem w agencji (VMLY&R) oraz domu produkcyjnym (Makata). Produkował dla między innymi: PepsiCo, IKEA, Biedronki, 3M, Avivy, mBanku. Prywatnie zajmuje się także produkcjami dokumentalnymi. Jest absolwentem Wydziału Organizacji Sztuki Filmowej PWSFTviT w Łodzi. Edgar de Poray jest operatorem i reżyserem, pracował dla takich marek jak: Durex, Wyborowa czy Biedronka. Ma także doświadczenie w projektach niszowych i artystycznych. Jest absolwentem Szkoły Filmowej w Łodzi.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach