PGNiG w nowej kampanii reklamowej informuje klientów o obniżce cen gazu dla gospodarstw domowych

„Zyskaj oszczędność z PGNiG” to najnowsza ogólnopolska kampania reklamowa polskiego sprzedawcy paliwa gazowego – PGNiG Obrót Detaliczny. Celem kampanii jest poinformowanie klientów spółki o obniżonych cenach gazu i oszczędnościach, jakie zyskali na rachunkach za gaz.
O autorze
0 min czytania 2020-06-23

PGNiG w swoim spocie informuje, że gospodarstwa domowe płacą rachunek za gaz średnio o 13,5% niższy niż pod koniec grudnia 2015 roku. Oznacza to, że łączne, uśrednione oszczędności na rachunkach od początku 2016 roku do końca 2020 roku, wyniosą: 

  • do 137 zł dla Klientów korzystających z gazu do przygotowywania posiłków,
  • do 645 zł dla Klientów korzystających z gazu do podgrzewania wody,
  • nawet do 1740 zł dla Klientów ogrzewających gazem mieszkania lub domy. 

W spocie telewizyjnym kampanii wykorzystany został dotychczasowy format reklamowy: animacja 2D z udziałem psa Gazka – brand hero PGNiG Obrót Detaliczny. 

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji oraz w serwisie internetowym eBOK PGNiG. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj