Nagroda ma na celu promocję usług oferowanych przez firmy działające na obszarze Polski, jakie wykazują się jakością i standardami unikalnymi na skalę krajową i europejską. W tym roku laureatem konkursu została Akademia Marketingu, czyli bogaty w formy cykl edukacyjny, wspierający działania tysięcy marketerów w całej Polsce.
W zakres jego działań wpisują̨ się̨ ceniona, odbywająca się raz do roku branżowa konferencja oraz dynamicznie rozwijana platforma e-learningowa, oferująca treści wideo, artykuły oraz wywiady z ekspertami, umożliwiające efektywne zdobywanie wiedzy marketingowej przez internet.
Zobacz również
Akademia dedykowana jest marketerom i managerom odpowiedzialnym za tworzenie treści, dziennikarzom, redaktorom, blogerom oraz twórcom stron internetowych, a także analitykom, strategom marketingowym, osobom odpowiedzialnym za kreację i zakup mediów – słowem wszelkim praktykom marketingu, zarówno w agencjach, jak i bezpośrednio w firmach. Jej głównym założeniem jest przekazywanie wiedzy w zakresie dalece wybiegającym poza podstawowy. Za organizację Akademii Marketingu odpowiada zespół specjalistów z agencji ContentHouse, dla której tegoroczny Medal Europejski jest czwartym z rzędu.
– Odbieram to olbrzymie wyróżnienie ze strony Business Centre Club jako dostrzeżenie naszego ciągłego rozwoju i dopasowania do bieżących trendów, a także zmieniających się uwarunkowań. Akademia Marketingu to już nie tylko ceniona konferencja dla fachowców, ale także formaty edukacyjne dostępne w sposób zdalny i on demand, takie jak webinary, szkolenia online i wywiady na żywo, realizowane przy wykorzystaniu rozwiązań zdalnych oraz mediów społecznościowych – mówi Justyna Szmidt, events & customer education specialist, która odpowiada za organizację i koordynację Akademii Marketingu w strukturze ContentHouse.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing