Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Patrzyć trzeba umić – Sokół przejmuje konto SamsungPolska na Instagramie

Wojtek Sokół przejmuje konto @SamsungPolska na Instagramie. Przez najbliższy miesiąc zmierzy się z fotograficznymi zadaniami z *, rzuconymi przez Samsung. Noc, ale pełna światła, piękno, ale niedoskonałe czy uśmiech, ale nie do zdjęcia – to tylko niektóre z wyzwań, jakie podejmie Sokół.
O autorze
0 min czytania 2020-06-25

Instagramowy „takeover” to kolejny element kampanii Zmień Spojrzenie, promującej serię Galaxy S20. W jej ramach wspólnie z zaproszonymi twórcami, firma Samsung pokazuje, jak zmienić spojrzenie i odkryć na nowo znane nam rzeczy czy sytuacje, które rejestrujemy wokół nas. Wojtek Sokół, to kolejny twórca, który zmierzy się z wyzwaniami. Wcześniej w kampanii udział wzięli Krzysztof Gonciarz oraz Aleksander HashtagAlek Małachowski.