Kolejna już reklama nowości Somersby prezentuje świat marki w innej niż dotychczas odsłonie. Akcja spotu tym razem toczy się nie w magicznych ogrodach, a w mieście. Jej bohaterami są przyjaciele, którzy razem spędzają czas i celebrują bardziej lub mniej codzienne sytuacje przy Somersby Sparkling Rosé.
– Naszą nową reklamą chcemy pokazać naszym konsumentom, że Somersby Sparkling Rosé jest idealne na spotkania z przyjaciółmi. Jednak przede wszystkim jest to piwo, które podkreśla zarówno wyjątkowe momenty, jak również codzienne chwile. Somersby Sparkling Rosé to piwo inspirowane różowym winem – mówi Aleksandra Borek, somersby brand manager.
Zobacz również
Ma jasny kolor, delikatny smak i lekko musujące bąbelki. Mocno schłodzone, podane w kieliszku daje doskonałe orzeźwienie.
Reklama przygotowana została przez agencję Grey. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative. Równocześnie prowadzona jest kampania VOD i banerowa w Internecie budującą świadomość nowego wariantu Somersby.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]