Poznańskie przystanki zapraszają do lasu

Poznańskie przystanki zamieniły się w leśne zakątki w ramach akcji „Las. Przystanek od codzienności”. Od 16 maja mieszkańcy stolicy Wielkopolski mogą czekać na bimbę chadzając po trawie w otoczeniu leśnych roślin. Kampania ma zachęcić poznaniaków do odkrywania uroków lokalnych lasów.
O autorze
1 min czytania 2013-05-20

Akcja ambientowa realizowana jest przez agencję dobocom dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu. W jej ramach trzy przystanki w centrum Poznania: Fredry, Półwiejska i Marcinkowskiego zostały udekorowane krzewami i sadzonkami, a pod nogami pasażerów położono prawdziwą trawę. Zazieleniły się również citylighty wiat, na których pojawiła się leśna panorama.

– Poszukiwaliśmy skutecznego sposobu na promowanie wartości i zalet spędzania wolnego czasu na łonie natury. Chcieliśmy, aby kampania przykuwała uwagę i pozwalała jak najlepiej poczuć klimat lasu. Stąd pomysł na zalesienie przystanków, na których poznaniacy spędzają całkiem sporo czasu. Mamy nadzieję, że otaczająca zieleń uprzyjemni oczekiwanie na tramwaj i zachęci poznaniaków do odkrycia uroków lokalnych lasów – mówi Ewa Dobosiewicz, właściciel agencji dobocom.

W ramach kampanii na przystankach w godzinach szczytu pojawią się także pracownicy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu, którzy będą rozdawać mieszkańcom naklejki z hasłami „Lovelasy”, „I love las” oraz „Byłem w lesie”. W ramach towarzyszącej kampanii akcji PR lokalni dziennikarze otrzymali specjalną przesyłkę – „trawiaste pudełka” zachęcające do odwiedzenia leśnych przystanków.

Za koncepcję, realizację oraz zakup mediów odpowiada agencja dobocom. Projekty graficzne zrealizowała agencja Visual Heads.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja „Las. Przystanek od codzienności” to kolejna już realizacja dobocom dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu. 21 marca br. agencja przeprowadziła kampanię radiową związaną z  Międzynarodowym Dniem Lasów. Kampania obejmowała emisję spotów z nagraniami odgłosów lasu i zaproszeniem do jego odwiedzenia w czterech regionalnych rozgłośniach: Radio Merkury, MC Radio, Radia Złote Przeboje i radiu Eska. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing