Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Opus B dla VELUX

Zespół Opus B autorem Strefy Doświadczeń w punktach sprzedaży marki VELUX.
O autorze
1 min czytania 2020-06-30

Zadaniem postawionym przed agencją było stworzenie nowego systemu komunikacji marki VELUX w punktach sprzedaży. W ramach projektu uporządkowano materiały POS, które prowadzą klientów ścieżką – od ulicy, przez wejście do punktu handlowego aż do Strefy Doświadczeń. Dzięki temu klienci mogą w pełni zapoznać się z ofertą i zaletami produktów VELUX.

– Najbardziej zależało nam na tym, aby zmaksymalizować doświadczenie klienta podczas pobytu w miejscu ekspozycji, zwłaszcza w momencie, kiedy nie może liczyć na pomoc doradcy. Cel, jaki postawiliśmy sobie przy przygotowywaniu materiałów POS, to zachęcanie odwiedzających hurtownie do korzystania z najprostszego rozwiązania, czyli używania swojego telefonu i doświadczenia za jego pomocą wszystkich zalet danych produktów – tłumaczy Piotr Olszewski, general creative director w Opus B.

Klasyczne materiały POS zostały wsparte dedykowanym narzędziem, jakim jest Progresive Web App. Dzięki aplikacji klient może sprawdzić, jak w praktyce wyglądają rozwiązania firmy w zakresie doświetlenia lub zaciemnienia pomieszczeń oraz redukcji temperatury.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj