Rusza nowa kampania marki Lovela

1 lipca br. ruszyła nowa kampania marki Reckitt Benckiser Lovela wprowadzająca na rynek hipoalergiczne środki piorące Lovela Family, opracowane z myślą o wrażliwej skórze dzieci powyżej pierwszego roku życia i dorosłych.
O autorze
1 min czytania 2020-07-01

Nowa linia Lovela Family to przebadane dermatologicznie, delikatne środki piorące niepodrażniające skóry, których formuła została wzbogacona o aktywne składniki skutecznie dopierające ubrania dzieci i dorosłych.

Grupą docelową są matki dzieci w wieku 1+, które obserwują intensywny rozwój swojego maluszka, jednocześnie mając świadomość, jak delikatna i wrażliwa jest nadal jego skóra, ale także mamy starszych dzieci i osoby borykające się z problemem wrażliwej skóry, ze skłonnością do alergii lub chorujące na AZS. 

– Jak pokazują badania, z wrażliwością skóry mierzy się już co druga polska rodzina. 8 na 10 matek potwierdza, że w ich rodzinie jest co najmniej jedna osoba o wrażliwej skórze, a jako jeden z powodów podrażnień wymieniają użycie tradycyjnych środków piorących – mówi Weronika Dąbrowska, brand manager w firmie Reckitt Benckiser.

Jak zapewniają ankietowane osoby, do prania odzieży dorosłych sięgają po tradycyjne detergenty, a mając świadomość specjalnych potrzeb, jakie ma skóra maleńkiego dziecka – ubrania dziecięce piorą osobno, w łagodniejszych środkach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednocześnie – dla własnego komfortu i oszczędności czasu kobiety chętnie wstawiałyby jedno pranie dla całej rodziny, bez rozdzielania na ubrania dzieci i dorosłych. 

Lovela Family to odpowiedź na tę potrzebę – pozwala w jednym praniu, efektywnie doprać małe i duże ubrania, chroniąc skórę lepiej, niż inne detergenty do prania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się