Jak więc powstała najnowsza Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką? Wszystko zaczęło się w 2700 r. p.n.e., kiedy to odkryty został rabarbar. Wiele lat później, około 1680 r. znudzony Ludwik XIV nakazał ogrodnikowi stworzenie truskawki. A co się stało z alkoholem? Cóż, jak się okazuje – przyszedł Pan Maleńczuk i było… po alkoholu. Tak właśnie wygląda scenariusz najnowszego spotu Warki Radler.
Marka przyzwyczaiła już swoich konsumentów do humorystycznych reklam z udziałem Maćka Maleńczuka. Podczas tegorocznej odsłony kampanii muzyk powraca z typową dla siebie nonszalancją, informując z przymrużeniem oka o bezalkoholowych radlerach.
Zobacz również
W tym sezonie produkty Warki Radler 0,0% dostępne są na rynku w odświeżonych opakowaniach, które jeszcze mocniej podkreślają ich owocowy i naturalny smak. Od marca na sklepowych półkach dostępna jest też tegoroczna nowość – rabarbar z truskawką.
Radlery 0,0% otrzymają wsparcie w kanałach ATL i digital. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]