Ruszył nabór do V edycji konkursu „Siła Przyciągania”

Ruszył nabór do V edycji konkursu „Siła Przyciągania", konkursu dla pracodawców organizowanego przez „Puls Biznesu”.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

Konkurs „Siła Przyciągania” ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Nagradzane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

Organizatorzy konkursu chcą, by zwycięskie projekty stawały się inspiracją dla całego polskiego rynku, dlatego do udziału zapraszają wszystkie firmy, które chcą się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer brandingu. Doceniani są nie tylko giganci rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.

Nagrodzone w konkursie „Siła Przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzory do naśladowania i być inspiracją dla innych.

Nabór do konkursu trwa do końca września.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Udział jest całkowicie i na każdym etapie bezpłatny.

Zatem nie czekaj:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Zaprezentuj najlepsze kampanie wizerunkowe i rekrutacyjne.
  • Pokaż, jak budujesz doświadczenia kandydatów i pracowników.
  • Pochwal się działaniami well-being i programami rozwoju przywództwa.
  • Zaskocz nas wykorzystaniem nowoczesnych technologii w HR.
  • Pokaż, jak dbasz zaangażowanie i lojalność pracowników.
  • Podziel się kreatywną rekrutacją „out of the box”.
  • Przedstaw wizerunek pracodawcy oparty na różnorodności.

Zapoznaj się ze szczegółami i zgłoś firmę do konkursu na stronie www.pb.pl/silaprzyciagania/

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.