Konkurs „Siła Przyciągania” ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Nagradzane są organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.
Organizatorzy konkursu chcą, by zwycięskie projekty stawały się inspiracją dla całego polskiego rynku, dlatego do udziału zapraszają wszystkie firmy, które chcą się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer brandingu. Doceniani są nie tylko giganci rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.
Zobacz również
Nagrodzone w konkursie „Siła Przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzory do naśladowania i być inspiracją dla innych.
Nabór do konkursu trwa do końca września.
Udział jest całkowicie i na każdym etapie bezpłatny.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zatem nie czekaj:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Zaprezentuj najlepsze kampanie wizerunkowe i rekrutacyjne.
- Pokaż, jak budujesz doświadczenia kandydatów i pracowników.
- Pochwal się działaniami well-being i programami rozwoju przywództwa.
- Zaskocz nas wykorzystaniem nowoczesnych technologii w HR.
- Pokaż, jak dbasz zaangażowanie i lojalność pracowników.
- Podziel się kreatywną rekrutacją „out of the box”.
- Przedstaw wizerunek pracodawcy oparty na różnorodności.
Zapoznaj się ze szczegółami i zgłoś firmę do konkursu na stronie www.pb.pl/silaprzyciagania/
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.