Komputery dla oddziałów onkologii i hepatologii dziecięcej

„Dajemy drugie życie komputerom” to akcja, w ramach której używany sprzęt komputerowy trafi do oddziałów onkologii i hematologii dziecięcej w całej Polsce. 2 lipca br. pierwszy transport dotarł do Górnośląskiego Centrum Zdrowia w Katowicach.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

Do katowickiego dziecięcego szpitala onkologicznego przekazano 8 zestawów składających się ze stacji roboczej i monitora, ale organizatorzy akcji „Dajemy drugie życie komputerom” zapowiadają, że na wsparcie może liczyć więcej oddziałów szpitalnych. 

– Jesteśmy przekonani, że sprzęt trafi tam, gdzie jest naprawdę potrzebny. Komputer to dostęp do wiedzy, informacji o świecie, szansa na rozwój intelektualny, ale w wypadku naszych podopiecznych, to także możliwość kontaktu z rówieśnikami czy rodziną – tłumaczy Anna Marusia, prezes Fundacji Urtica Dzieciom.

Sprzęt jest używany, pochodzi z darowizny przekazanej przez firmę Urtica Sp. z.o.o., ale w bardzo dobrym stanie i z pewnością posłuży niejednemu. 

– Akcja jest potwierdzeniem wyznawanych przez organizatorów wartości zrównoważonego rozwoju. W tym wypadku używane komputery otrzymały drugie życie. Każdy przeszedł serwisowanie, wyposażony został w niezbędne oprogramowanie i jest przygotowany do użytku przez małych pacjentów, a także przez pracowników administracji szpitalnych – komentuje Tomisław Bensari, prezes zarządu Urtica Sp. z o.o. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Materialna pomoc placówkom onkologii i hematologii dziecięcej w całej Polsce to jeden z celów statutowych Fundacji Urtica Dzieciom, która już od 23 lat wspiera zmagających się chorobami nowotworowymi najmłodszych. Szpitale zainteresowane otrzymaniem używanego sprzętu komputerowego mogą zgłaszać zapotrzebowanie za pośrednictwem urticadzieciom.pl. Należy wypełnić zamieszczone na stronie internetowej dokumenty i przesłać je na adres korespondencyjny Fundacji Urtica Dzieciom: ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing