Podcast ukazuje się trzy razy w miesiącu na platformach streamingowych SoundCloud, Spotify oraz na YouTube i jest prowadzony w formie rozmowy prowadzącego z gościem. Prowadzący zmieniają się co sezon, czyli trzy odcinki.
– Chcemy dzielić się nie tylko historiami naszych pracowników, ale też ekspertów z różnych branż. Celem wydawania podcastu jest pokazanie, jakimi wartościami się kierujemy, jakie mamy podejście do prowadzenia projektów i jaka jest nasza kultura pracy. To niestandardowa forma prezentowania portfolio agencji, niosąca ze sobą również walor edukacyjny – młodzi ludzie zainteresowani pracą w branży kreatywnej, mogą dowiedzieć się, jak można rozwijać się w takiej firmie jak nasza. Całość przybierze luźniejszą formę, aby dobrze towarzyszyć nam podczas wspomnianej w nazwie podcastu przerwy na lunch. Ma to być dobry sposób na chwilowe oderwanie się od codziennej rutyny biurowej – mówi Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group.
Zobacz również
Projekt jest częścią wewnętrznego programu rozwijania umiejętności storytellingu wśród pracowników Havas Creative Group. Pracownicy uczestniczą w warsztatach „Szkoła mówców”, gdzie uczą się, jak przełożyć umiejętność opowiadania historii na korzyści marketingowe dla swoich klientów.
W pierwszym odcinku mogliśmy wysłuchać Magdy Marek, creative manager, a jej gościem była Gosia Guryn, new business director. Kolejny odcinek ukaże się na platformach streamingowych już wkrótce.
![Concordia Design „Tabu polskiego leadershipu”: liderzy i liderki doświadczają wypalenia zawodowego i samotności [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/raport-tabu-concordia-design-142x0-c-default.jpg)
Concordia Design „Tabu polskiego leadershipu”: liderzy i liderki doświadczają wypalenia zawodowego i samotności [RAPORT]