Były prezes wykorzysta swoją wiedzę i doświadczenie o Grupie Kapitałowej by nadzorować jej działania z zupełnie innej strony niż operacyjna, tj. z poziomu organu nadzorującego spółkę. Wieloletni członek zarządu i prezes jest również akcjonariuszem Digitree Group, co przełoży się na szczególną dbałość o wartość spółki oraz jej kapitalizację.
– Dariusz Piekarski przede wszystkim posiada duże doświadczenie związane z funkcjonowaniem naszej Grupy, zna jej strukturę i procesy wewnętrzne. Dlatego z pewnością wykorzysta tą wiedzę, aby służyć głosem doradczym pozostałym członkom rady nadzorczej. Dzięki temu, że pozostanie związany z naszą organizacją, Rafał Zakrzewski, który przejmuje obowiązki prezesa Digitree Group już od sierpnia br., będzie mógł jeszcze sprawniej i płynniej wejść w organizację – komentuje Przemysław Marcol, członek zarządu Digitree Group S.A.
Zobacz również
Piekarskiego od sierpnia zastąpi na stanowisku prezesa Rafał Zakrzewski, który posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu oraz kompetencje związane z branżą e-commerce oraz digital marketingiem. Zakrzewski przez ponad dekadę związany był z Procter & Gamble, a w 2015 roku przeszedł do Irlandzkiego koncernu Glanbia, gdzie w ostatnich kilku latach zajmował się regionem Niemiec, Benelux-u, Austrii i Szwajcarii, budując tam regionalne kompetencje i narzędzia w zakresie e-commerce oraz digital marketingu. Nowy prezes chce wykorzystać swoje doświadczenie do rozwoju Grupy jako całości, budując synergie w ramach portfolio usług, a następnie poprzez umiędzynarodowienie działalności.
– Powołuję Dariusza Piekarskiego na członka rady nadzorczej Digitree Group, ponieważ wspólnie pracowaliśmy w zarządzie tej spółki wiele lat, razem staraliśmy się osiągać kolejne sukcesy i dążyć do rozwoju całej Grupy Kapitałowej, rozpoczynając kolejne technologiczne projekty. Dla mnie wydaje się więc naturalne, że z mojej inicjatywy przeszedł do rady nadzorczej, gdzie dalej będzie dbał o interesy Grupy – komentuje Tomasz Pruszczyński, akcjonariusz Digitree Group S.A.
Grupa Kapitałowa Digitree Group działa w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażając w kraju i za granicą innowacyjne rozwiązania technologiczne. Zapewnia kompleksowe rozwiązania w segmencie digital marketingu dzięki unikatowym danym, technologii, autorskim narzędziom, doświadczeniu i wiedzy specjalistów. Analizuje dane, wyciąga wnioski, tworzy rekomendacje i personalizuje działania, tym samym pomagając swoim klientom w realizacji zamierzonych celów i biorąc odpowiedzialność za efekty wdrożonych działań.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing