Nikt nie lubi wyrzucać jedzenia i potwierdza to sukces aplikacji Too Good To Go w Polsce. Od startu w lipcu 2019 roku do walki marnowaniem żywności przyłączyło się 208 000 użytkowników w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Szczecinie i Poznaniu, a kolejne miasta dołączą najbliższych tygodniach. W ciągu roku Pogromcy Marnowania Jedzenia przechwycili ponad 161 000 paczek-niespodzianek, nie marnując tym samym 402 500 kg CO2. To tyle ile wyemitowałby samolot, wykonując 1162 loty na trasie z Warszawy do Londynu. Sprzedaż każdej przygotowanej porcji jest wręcz niemożliwa i wie o tym ponad 1300 partnerów, którzy skorzystali z rozwiązania w walce z marnowaniem żywności, jakim jest Too Good To Go.
Pierwszy rok działalności to również czas podsumowań i nowych otwarć. Od lipca polskim zespołem Too Good To Go pokieruje Anna Kurnatowska na stanowisku country managerki. Mikrobiolożka z wykształcenia, z jedzeniem związana niemal od początku swojej kariery zawodowej. To, co pyszne, zdrowe, naturalne i w duchu zero waste nie jest jej obce. Jako Brand Managerka w Carrefour, miała okazję wprowadzić do polskich i tajwańskich sklepów produkty w ramach linii „Jakość z Natury”, marce powstałej z dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt, oraz zapewniać najwyższą jakość i szeroki asortyment w dziale produktów świeżych. Zarówno w Carrefour, jak i Eurocash wprowadzała inicjatywy zero waste, takie jak zakupy do własnych opakowań czy kampanie na rzecz niemarnowania. Wrażliwa na zmiany klimatu i świadoma skali problemu marnowania żywności, wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie w zmienianiu świata na lepsze.
Zobacz również
– Bardzo się cieszę, że moje początki w Too Goo To Go zbiegają się z pierwszymi urodzinami firmy w Polsce. Dołączam do fantastycznego, zgranego zespołu, który przez rok osiągnął imponujące wyniki. Mamy przed sobą ambitne zadanie dotarcia wszędzie tam, gdzie marnuje się jedzenie, ale mocno wierzę, że wspólnymi siłami dokonamy w Polsce rewolucji w niemarnowaniu – powiedziała Anna Kurnatowska, country managerka Too Good To Go.
Too Good To Go jest rozwiązaniem dostosowanym do potrzeb zarówno w ogólnopolskiej sieci, jak i rodzinnego biznesu. Wśród miejsc, które korzystają z możliwości platformy znajdują się takie marki, jak: Starbucks, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Pizza Hut, A. Blikle, North Fish, sieci hoteli Arche, Accor i Radisson Blu, znane i lubiane restauracje, kateringi dietetyczne, klubokawiarnie, małe kawiarenki, piekarnie czy osiedlowe warzywniaki “Owoce i Warzywa” i “Krzesak”.
Dzięki aplikacji Too Good To Go wszystkie emisje jakie powstały w produkcji, transporcie i całej drodze z pola do stołu, nie zmarnowały się, a to tyle ile:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- wynoszą roczne emisje 51 polskich obywateli
- wyemitowałby samolot okrążający Ziemię 79 razy
- powstałoby gdybyśmy wykonali 291 lotów z Warszawy do Tokio
- potrzebne jest, aby podgrzać wodę w bojlerze elektrycznym, na prysznic trwający 24 lata
Słuchaj podcastu NowyMarketing