Aby ułatwić robienie zakupów online i sprawić, żeby wybory były trafione, WestwingNow wprowadził funkcję rozszerzonej rzeczywistości do swojej aplikacji. Funkcja ta jest również znana pod angielskim pojęciem augmented reality (w skrócie AR). Daje ona możliwość szybkiego sprawdzenia, jak dany mebel, dywan lub dodatek będzie wyglądać we wnętrzu.
Wystarczy pobrać aplikację WestwingNow, kliknąć w wybrany produkt ze stałego katalogu i sprawdzić, czy jest on aktywowany w rozszerzonej rzeczywistości. Pod zdjęciem każdego produktu dostępnego w AR znajduje się przycisk ,,Zobacz wirtualnie w domu”.
Zobacz również
Wszystkie dostępne produkty, które są umieszczone w funkcji rozszerzonej rzeczywistości, można też znaleźć, klikając w lewy, górny róg w zakładkę ,,Moje konto”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowość na Instagramie Westwing: filtr rozszerzonej rzeczywistości
Funkcja rozszerzonej rzeczywistości jest teraz również dostępna jako filtr do zdjęć na Instagramie Westwing (@westwingpl). Przy pomocy filtra „Coffee Tables” można sprawdzić, jak najpopularniejsze stoliki kawowe ze stałego asortymentu marki zaprezentują się we wnętrzu. A jeśli mamy na to ochotę, możemy nawet udostępnić je swoim znajomym na InstaStories.
Więcej informacji na temat funkcji rozszerzonej rzeczywistości w aplikacji można znaleźć na Westwing.