W Polsce istnieje takie miejsce, do którego co roku mnóstwo osób wraca, bo tak wiele jest w nim do zobaczenia i do odkrycia. Tym miejscem, pełnym niespodzianek i atrakcji dla każdego, jest Kościelisko.
W związku z tym gmina Kościelisko organizuje od początku wakacji konkurs, który już cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem.
Zobacz również
Wakacyjne zwiedzanie Kościeliska z nagrodami
Konkurs jest zaproszeniem do wirtualnego zwiedzania Gminy, a do zobaczenia jest tu naprawdę bardzo wiele.
– Zgodnie z hasłem przewodnim („Kościelisko do zobaczenia. Tak wiele”) zachęcamy internautów do odkrywania tak wielu wartych obejrzenia miejsc w Gminie Kościelisko. Konkurs ma wzbudzać zainteresowanie atrakcjami Gminy Kościelisko, wypromować nową komunikację Kościeliska, fanpage na FB i wspaniałe atrakcje Dzianisza, Witowa oraz Kościeliska – mówi wójt gminy Roman Krupa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W konkursie do wygrania jest kilkaset plecaków, które przydadzą się, kiedy gracze internetowi postanowią zobaczyć Gminę i sprawdzić jej atrakcje w realu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Wspólnie z przedstawicielami Gminy dbamy, aby turystom nie umknęło nic z tego, co kryje Kościelisko. No… prawie nic, bo do zobaczenia jest tu zawsze bardzo, bardzo wiele. Cieszy nas też duże zainteresowanie konkursem. Znaczy to, że kochamy polskie góry i chcemy odkrywać ich piękno – mówi Agnieszka Starzyńska, dyrektor kreatywny Saints., pomysłodawca konkursu.
Jak wziąć udział w konkursie?
Zasady są proste. Wystarczy wejść na stronę konkursową i odszukać ukryty element na zdjęciu. Następnie trzeba stworzyć hasło promujące Gminę i umieścić je pod postem na fanpage’u.
– Nasz konkurs to wspaniały sposób na poznanie fantastycznych i wyjątkowych miejsc! To wirtualny przewodnik po Dzianiszu, Kościelisku i Witowie – mówi Daniel Wahl, project manager z Happy Monday.
Konkurs trwać będzie 7 tygodni. W każdym z etapów zostanie nagrodzonych 15 haseł. Grafiki przygotował kolektyw musk, ideę oraz copywriting agencja reklamowa Saints., za project management odpowiada agencja Happy Monday. Organizatorem konkursu jest Gmina Kościelisko.