Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Do 500 złoty oszczędności miesięcznie dzięki aplikacji Lidl Plus

Sieć Lidl Polska każdego tygodnia wprowadza liczne promocje cenowe w ramach kampanii „lidlowe ceny”. Istotnym narzędziem wspierającym promocje cenowe jest również aplikacja zakupowa Lidl Plus. Dzięki aplikacji oszczędzanie jest jeszcze łatwiejsze.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

Aplikacja Lidl Plus, z której użytkownicy korzystają od ponad roku, od razu zyskała grono zwolenników i w ciągu miesiąca znalazła się w czołówce najczęściej pobieranych aplikacji (Lidl Plus wg appbrain jest na 5 pozycji w Polsce wśród Top Free aplikacji w kategorii Shopping, stan na 16.07.2020). Aktualnie w Polsce pobrało ją ponad 6 milionów użytkowników, którzy cenią sobie liczne promocje i kupony, zdrapki, praktyczne e-paragony, dostęp do gazetek, możliwość płatności mobilnych Lidl Pay oraz wydłużony do 30 dni okres na zwrot artykułów przemysłowych. To także duże oszczędności – z aplikacją Lidl Plus możemy oszczędzić średnio nawet 500 zł miesięcznie. Przy założeniu, że podczas codziennych zakupów pamiętamy, aby skorzystać ze wszystkich kuponów, ofert, i zdrapek, jakie oferuje nam aplikacja.

– Rozumiemy aktualne potrzeby naszych klientów, dlatego nieustanie pracujemy nad tym, aby zapewniać im liczne promocje cenowe oraz stałą ofertę produktów wysokiej jakości w niskiej, lidlowej cenie. Z aplikacją Lidl Plus mogą zaoszczędzić średnio nawet 500 zł w skali miesiąca. Co więcej, z początkiem lipca wraz z wprowadzeniem nowej matrycy VAT pełna wartość obniżki stawek VAT na wybrane produkty została przeniesiona na konsumentów – dzięki temu blisko 1000 produktów kupują taniej. W minionych miesiącach obniżyliśmy także ceny świeżego mięsa marki Rzeźnik do – 33% na dobre. Ponadto od lat wspieramy duże rodziny w codziennych wydatkach – jako partner Programu Karty Dużej Rodziny zapewniamy członkom programu stały rabat – 10% na wybrane grupy towarów – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.

Lidl Plus to wygodne narzędzie dla każdego klienta sieci Lidl i – co ważne – można je pobrać nieodpłatnie w sklepie Google Play i App Store. Zarejestrowani użytkownicy aplikacji mają możliwość logowania do konta bez osobnej rejestracji, z wykorzystaniem tych samych danych i dokonania zakupów artykułów przemysłowych w internetowym sklepie lidl-sklep.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj