Kärcher partnerem wystawy „Przeciek” we wrocławskim Hydropolis

Woda – ten cenny zasób jest nam niezbędny do życia. I choć mówi się, że w przyrodzie nic nie ginie, to jednak w tym przypadku nie jest to do końca prawda… W Polsce w ciągu 70 lat dostępne odnawialne zasoby wody słodkiej zmniejszyły się o około 30%.
O autorze
1 min czytania 2020-08-03

Zaburzyliśmy naturalny obieg wody w przyrodzie, powodując susze, powodzie i jej skażenie. Co możemy zrobić, żeby ten „przeciek” zatamować? Jak chronić wodę? Tego dotyczy wystawa, którą można obecnie oglądać we wrocławskim Hydropolis. Patronem wystawy jest firma Kärcher, która dostarcza rozwiązań pozwalających oszczędzać wodę.

Interaktywna wystawa pokazuje w ciekawy, nietuzinkowy sposób to w jaki sposób możemy dbać o to by nie marnować wody.

Organizatorzy zadbali o to, by zwłaszcza najmłodsi czuli się dobrze i jak najwięcej skorzystali wynosząc niezbędną wiedzę.

– Cele projektu Przeciek są zgodne ze strategią Kärcher, gdzie dbałość o ograniczone zasoby, w tym zużycie wody pitnej oraz ochrona środowiska to priorytety w produkcji i aktywności firmy – stwierdziła dyrektor marketingu firmy Kärcher, Jolanta Zachara

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kärcher posiada rozwiązania, które pozwalają zaoszczędzić wodę. Urządzenia wysokociśnieniowe czy parownice lub mopy elektryczne to sprzęty, które są stworzone tak, by zapewnić higieniczną czystość bez marnowania cennej wody.

Wystawa jest czynna do jesieni bieżącego roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się