Pandemia koronawirusa na kilka miesięcy praktycznie zamroziła nocne życie, a także branżę gastronomiczną. Wraz ze stopniowym znoszeniem obostrzeń, restauracje, a także puby czy też bary ponownie zaczęły otwierać się dla swoich klientów, lecz z zachowaniem nowych wymogów sanitarnych. Mowa tutaj m.in. o konieczności noszenia maseczek czy też zachowywania 1,5 metra odstępu od drugiej osoby.
W związku z ponownym otwarciem pubów na całym świecie marka Heineken stworzyła nowy spot zatytułowany „Back to the Bars”. W filmie brand w humorystyczny sposób pokazuje nową rzeczywistość w barach i pubach, a także pewne niedogodności wynikające z konieczności przestrzegania zasad social distancingu.
Zobacz również
Za pomocą tego spotu marka Heineken zachęca klientów do odpowiedzialnych zachowań w barach w związku z trwającą pandemią, bo tylko to może nas uchronić przed ponownym wprowadzeniem lockdownu.
Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marka Nike zaprezentowała nowy spot pod hasłem „You Can’t Stop Us”, w którym składa hołd wszystkim sportowcom przełamującym bariery i walczącym z przeciwnościami losu, takimi jak chociażby pandemia koronawirusa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.
PS3
Coca-Cola ruszyła z globalną kampanią pod hasłem „Otwarci jak nigdy”, w której artysta George the Poet przedstawia manifest marki na temat nowej rzeczywistości. Jest to zarazem pierwsze działanie reklamowe brandu na taką skalę od czasu lockdownu.