Back to the Bars: Heineken w humorystyczny sposób pokazuje nową rzeczywistość w barach

Back to the Bars: Heineken w humorystyczny sposób pokazuje nową rzeczywistość w barach
Marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Back to the Bars”, w którym w humorystyczny sposób przedstawia nową rzeczywistość w barach i pubach, a także związane z social distancingiem niedogodności.
O autorze
1 min czytania 2020-08-03

Pandemia koronawirusa na kilka miesięcy praktycznie zamroziła nocne życie, a także branżę gastronomiczną. Wraz ze stopniowym znoszeniem obostrzeń, restauracje, a także puby czy też bary ponownie zaczęły otwierać się dla swoich klientów, lecz z zachowaniem nowych wymogów sanitarnych. Mowa tutaj m.in. o konieczności noszenia maseczek czy też zachowywania 1,5 metra odstępu od drugiej osoby. 

W związku z ponownym otwarciem pubów na całym świecie marka Heineken stworzyła nowy spot zatytułowany „Back to the Bars”. W filmie brand w humorystyczny sposób pokazuje nową rzeczywistość w barach i pubach, a także pewne niedogodności wynikające z konieczności przestrzegania zasad social distancingu.

Za pomocą tego spotu marka Heineken zachęca klientów do odpowiedzialnych zachowań w barach w związku z trwającą pandemią, bo tylko to może nas uchronić przed ponownym wprowadzeniem lockdownu. 

Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Marka Nike zaprezentowała nowy spot pod hasłem „You Can’t Stop Us”, w którym składa hołd wszystkim sportowcom przełamującym bariery i walczącym z przeciwnościami losu, takimi jak chociażby pandemia koronawirusa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.

PS3

Coca-Cola ruszyła z globalną kampanią pod hasłem „Otwarci jak nigdy”, w której artysta George the Poet przedstawia manifest marki na temat nowej rzeczywistości. Jest to zarazem pierwsze działanie reklamowe brandu na taką skalę od czasu lockdownu.