Burger King obchodzi Boże Narodzenie w lipcu

Burger King obchodzi Boże Narodzenie w lipcu
W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.
O autorze
1 min czytania 2020-07-24

2020 rok niewątpliwie zapisze się na kartach historii w związku z pandemią koronawirusa, która wybuchła w pierwszych miesiącach bieżącego roku. Dla wielu osób niewątpliwie już teraz jest to ciężki rok, czego przykładem są bijące popularność memy sugerujące, że 2020 mógłby skończyć się odrobinę szybciej i wszyscy z pewnością odetchnęli z ulgą. 

Z takim też pomysłem wyszedł teraz Burger King, który postanowił podnieść na duchu mieszkańców pewnego miasta na Florydzie, w Stanach Zjednoczonych. W ramach nowej akcji popularna sieć fast foodowa postanowiła… świętować Boże Narodzenie w lipcu. Z tej okazji jeden ze swoich lokali w Miami-Lakes marka przyozdobiła świątecznymi dekoracjami, w pobliżu posadziła choinki, zaś przed wejściem do restauracji umieściła specjalną maszynę, która wytwarzała sztuczny śnieg.

Za pomocą tej nietypowej akcji Burger King chciał dodać trochę otuchy mieszkańcom florydzkiego miasta i jednocześnie odwrócić ich uwagę od pandemii koronawirusa. Biorąc pod uwagę rozmach inicjatywy, z pewnością się to udało ;). 

Za realizację odpowiada agencja David. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią, w której popularna sieć fast foodowa została przekształcona w linię lotniczą o nazwie „Burger Klean” i w humorystyczny sposób informowała o nowych zasadach sanitarnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nietypowy pomysł zachęcenia społeczeństwa do social distancingu w dobie pandemii koronawirusa – sieć rozdaje klientom ogromne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.

PS3

W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.

PS4

W maju br. włoski oddział Burger Kinga wprowadził do swojego menu nowego burgera, który nosi nazwę „Social Distancing Whopper” – danie z potrójną porcją cebuli ma za zadanie zachęcić klientów sieci do zachowywania dystansu społecznego.