W związku z pandemią koronawirusa większość państw na całym świecie wprowadziło nakaz tymczasowego zamknięcia restauracji i punktów gastronomicznych. Niektóre kraje jednak powoli łagodzą swoje dotychczasowe obostrzenia – mowa tu chociażby o Belgii, gdzie lokale będą mogły zostać ponownie otwarte już 23 kwietnia br. i realizować zamówienia na wynos.
Tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił wykorzystać ten fakt i przygotować swoich klientów na ponowne otwarcie swoich punktów drive-thru za pomocą nietypowej kampanii – W jej ramach sieć postanowiła w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy przedstawiające słynne burgery marki – m.in. na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Burger Kinga .
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Buzzman.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Spot zatytułowany „The Moldy Whooper” mógłby spokojnie stanowić swoistą antyreklamę dla jakiejkolwiek restauracji – przedstawia on bowiem pleśniejącego burgera. Lecz Burger King w ten sposób postanowił pokazać, że oferowany przez niego produkt nie zawiera konserwantów, ani też sztucznych barwników.
PS2
Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Sprawdźcie najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.