Francuski Burger King w humorystyczny sposób informuje o nowych zasadach sanitarnych obowiązujących w lokalach sieci

Francuski Burger King w humorystyczny sposób informuje o nowych zasadach sanitarnych obowiązujących w lokalach sieci
Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią, w której popularna sieć fast foodowa została przekształcona w linię lotniczą o nazwie „Burger Klean” i w humorystyczny sposób informuje o nowych zasadach sanitarnych.
O autorze
1 min czytania 2020-06-29

Po zniesieniu trwającego ponad miesiąc lockdownu, restauracje we Francji ponownie otwierają się dla swoich klientów. Teraz jednak obowiązują w nich nowe zasady sanitarne, o czym Burger King postanowił poinformować w nietypowy sposób. 

W nowym spocie popularna sieć fast foodowa została przekształcona w linię lotniczą, zaś kapitan „samolotu” – w tej roli francuski aktor komediowy Fred Testot – omawia swoim „pasażerom” każdy punkt nowej instrukcji bezpieczeństwa. Pilot zwraca przede wszystkim uwagę na konieczność noszenia maseczki ochronnej, o ile nie będzie to maska ozdobna, a także zakrywania swoich rąk – niestety rękawice bokserskie nie wchodzą w grę ;). 

Za realizację odpowiada agencja Buzzman.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nietypowy pomysł zachęcenia społeczeństwa do social distancingu w dobie pandemii koronawirusa – sieć rozdaje klientom ogromne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W maju br. włoski oddział Burger Kinga wprowadził do swojego menu nowego burgera, który nosi nazwę „Social Distancing Whopper” – danie z potrójną porcją cebuli ma za zadanie zachęcić klientów sieci do zachowywania dystansu społecznego.