Po zniesieniu trwającego ponad miesiąc lockdownu, restauracje we Francji ponownie otwierają się dla swoich klientów. Teraz jednak obowiązują w nich nowe zasady sanitarne, o czym Burger King postanowił poinformować w nietypowy sposób.
W nowym spocie popularna sieć fast foodowa została przekształcona w linię lotniczą, zaś kapitan „samolotu” – w tej roli francuski aktor komediowy Fred Testot – omawia swoim „pasażerom” każdy punkt nowej instrukcji bezpieczeństwa. Pilot zwraca przede wszystkim uwagę na konieczność noszenia maseczki ochronnej, o ile nie będzie to maska ozdobna, a także zakrywania swoich rąk – niestety rękawice bokserskie nie wchodzą w grę ;).
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Buzzman.
PS
Niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nietypowy pomysł zachęcenia społeczeństwa do social distancingu w dobie pandemii koronawirusa – sieć rozdaje klientom ogromne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.
PS3
W maju br. włoski oddział Burger Kinga wprowadził do swojego menu nowego burgera, który nosi nazwę „Social Distancing Whopper” – danie z potrójną porcją cebuli ma za zadanie zachęcić klientów sieci do zachowywania dystansu społecznego.