Nowa Zelandia zachęca do wirtualnego odwiedzania kraju za pomocą gry

Nowa Zelandia zachęca do wirtualnego odwiedzania kraju za pomocą gry
Organizacja Tourism New Zealand ruszyła niedawno z nową, nietypową kampanią, w ramach której zachęca internautów z całego świata do wirtualnego zwiedzania kraju za pomocą przygodowej gry.
O autorze
1 min czytania 2020-08-05

Wygląda na to, że gry komputerowe stają się coraz popularniejszym elementem do promocji turystyki danego kraju. W maju br. na przykład singapurski kurort Sentosa Island oferował internautom wirtualny pobyt w hotelu za pośrednictwem popularnej ostatnio gry „Animal Crossing: New Horizons”. Teraz na podobny pomysł wpadła organizacja Tourism New Zealand.

W ramach współpracy z twórcami platformy gamingowej Twitch powstała specjalna gra zatytułowana „PLAY NZ”, która wirtualnie przenosi użytkowników do Nowej Zelandii. Podczas gry internauci biorą udział w 18 różnych wycieczkach, dzięki którym odkrywają tamtejszą kulturę i historię, podziwiają zapierające dech w piersiach widoki, a także poznają lokalnych mieszkańców. 

Gra dostępna jest na platformie playnz.com.au. Za realizację odpowiada agencja TBWASydney.  

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Travis Scott nawiązał współpracę z popularną grą Fortnite – w jej ramach raper zagrał serię koncertów zatytułowanych „Astronomical”, które można było oglądać na żywo w środowisku gry. Pierwszy występ odbył się 24 kwietnia br. o 1 w nocy i zgromadził przed ekranami laptopów ponad 12 mln osób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing