Marka 4F otwiera pierwszy sklep na Ukrainie

W ostatnią sobotę, 1 sierpnia br., miało miejsce wielkie otwarcie salonu 4F w Kijowie. Przed końcem roku marka będzie dostępna także w dwóch nowych lokalizacjach na Ukrainie i w lokalnej sprzedaży online.
O autorze
1 min czytania 2020-08-07

Pierwszy sklep mono-brand sportowej marki 4F na Ukrainie mieści się w nowym kijowskim centrum handlowym Retroville. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni salonu o powierzchni 228 m2 znajdziemy kolekcje funkcyjnej odzieży treningowej, biegowej i narciarskiej oraz ubrania i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

Globalna marka 4F – należąca do polskiej spółki OTCF – jest obecna na ukraińskim rynku od ponad 10 lat za pośrednictwem punktów sprzedaży multibrandowych, m.in. sieci INTERSPORT oraz w mniejszych sklepach sportowych na terenie całego kraju. Obiecujące wyniki, zainteresowanie klientów oraz rosnąca popularność aktywnego stylu życia były kluczowymi powodami inwestycji w dalszy rozwój spółki na Ukrainie i otwarcia salonu monobrandowego 4F.

– Badamy nieustannie możliwości rynku światowego. Widzimy ogromny potencjał w dalszej ekspansji na Wschód. Produkty z naszego portfolio są już od 10 lat dostępne na terenie Ukrainy m.in. w największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się sieciach sprzedaży multibrand. Otwarcie flagowego sklepu 4F w Kijowie to kolejny, naturalny krok w rozwoju sieci dystrybucji. Za cel obraliśmy sobie zwiększenie rozpoznawalności marki oraz szerokie dotarcie do klienta. Naszym partnerem lokalnym został EPICENTR K. Sport od wielu lat jest częścią DNA grupy EPICENTR K, dlatego wierzymy w powodzenie tej współpracy i szykujemy się do kolejnych otwarć jeszcze w tym roku – mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF SA.

Przystępując do długoterminowej strategii ekspansji na Ukrainie, spółka OTCF podjęła współpracę w modelu franczyzowym z EPICENTR K – największą grupą detaliczną na rynku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Utworzony w 2012 r. oddział sportowy EPICENTR K prowadzi m.in. 49 sklepów INTERSPORT oraz przygotowuje się do wdrożenia nowego konceptu sprzedażowego The Athlete’s Foot. Grupa jest także głównym sponsorem ukraińskiej reprezentacji w piłce nożnej oraz właścicielem fundacji „Epicentr to Kids”, która otwiera szkółki piłkarskie we współpracy z Realem Madryt. EPICENTR K planuje jeszcze w tym roku rozszerzyć sieć sprzedaży 4F do trzech salonów stacjonarnych i sklepu internetowego.

Produkty 4F są dostępne w ponad 230 sklepach monobrandowych w Polsce, Rumunii i Czechach oraz na Łotwie, Litwie, Słowacji – i od teraz także na Ukrainie. Kolekcja hurtowa 4F jest eksportowana do ponad 40 krajów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się