Femannose® N to innowacyjny produkt – wyrób medyczny na zapalenie dróg moczowych wprowadzany na rynek polski przez firmę Klosterfrau Healthcare Group. Kampania reklamowa rusza na początku sierpnia w kanałach digitalowych. Nowy produkt pozwala na szybką i efektywną walkę z pierwszymi objawami zapalenia pęcherza lub w profilaktyce przy nawracających się zakażeniach dzięki zastosowaniu naturalnej substancji czynnej D-Mannose.
Feno wygrało przetarg na obsługę marki i realizuje kampanię zarówno w obszarze kreacji, jak i planowania mediów digital. Kampania będzie obejmowała formaty video, social media, formaty display oraz landing page kampanii. Zaproponowano ciekawe rozwiązania content marketingowe pozwalające na przedstawienie benefitów produktu oraz edukację odbiorców w zakresie świadomych wyborów konsumenckich.
Zobacz również
Zespół odpowiedzialny za komunikację i strategię kampanii to Tomasz Sowa (media director), Paweł Sitnicki (strateg), Krzysztof Jagieło (art director) oraz Joanna Kmiecicka (account manager).