Rusza kampania reklamowa marki Femannose N

Agencja Feno wygrała przetarg na obsługę nowego produktu Klosterfrau Healthcare Group.
O autorze
1 min czytania 2020-08-07

Femannose® N to innowacyjny produkt – wyrób medyczny na zapalenie dróg moczowych wprowadzany na rynek polski przez firmę Klosterfrau Healthcare Group. Kampania reklamowa rusza na początku sierpnia w kanałach digitalowych. Nowy produkt pozwala na szybką i efektywną walkę z pierwszymi objawami zapalenia pęcherza lub w profilaktyce przy nawracających się zakażeniach dzięki zastosowaniu naturalnej substancji czynnej D-Mannose.

Feno wygrało przetarg na obsługę marki i realizuje kampanię zarówno w obszarze kreacji, jak i planowania mediów digital. Kampania będzie obejmowała formaty video, social media, formaty display oraz landing page kampanii. Zaproponowano ciekawe rozwiązania content marketingowe pozwalające na przedstawienie benefitów produktu oraz edukację odbiorców w zakresie świadomych wyborów konsumenckich.

Zespół odpowiedzialny za komunikację i strategię kampanii to Tomasz Sowa (media director), Paweł Sitnicki (strateg), Krzysztof Jagieło (art director) oraz Joanna Kmiecicka (account manager).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj