Wakacje to tradycyjnie najtrudniejszy czas dla publicznej służby krwi. W tym okresie bieżące stany magazynowe krwi i jej składników w Polsce drastycznie maleją. W tym roku dodatkowo na braki w stanach magazynowych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (CKiK) wpływ ma sytuacja związana z pandemią koronawirusa. Dlatego też, Narodowe Centrum Krwi podejmuje szereg działań o charakterze ogólnopolskim, których efektem jest dotarcie do społeczeństwa z apelem o honorowe oddawanie krwi.
Zobacz również
W tym celu w akcji użyto sieć ponad 20 000 ekranów digital OOH firmy Screen Network, które w czasie rzeczywistym informują o najbardziej potrzebnych grupach krwi w wybranych regionach polski wraz ze wskazaniem najbliższych geograficznie placówek.
Screen Network ma duże doświadczenie w kampaniach społecznych, edukacyjnych i pro bono. Stałe połączenie ekranów digital OOH do internetu daje unikalną możliwość natychmiastowej emisji istotnych komunikatów. Wszelkie akcje wymagające szybkiej reakcji, rozprzestrzeniania ważnych informacji, pozwalają wspierać działania prospołeczne i informacyjne. Ekrany Screen Network docierają aż do ponad 8 milionów Polaków dziennie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing